Ik stuur processen aan die resulteren in nieuwe versproducten in de schappen van Albert Heijn. Een product kan op papier superlekker en innovatief zijn maar moet ook gemaakt kunnen worden. En natuurlijk gezond en veilig zijn. Om dit voor elkaar te krijgen maken we gebruik van de expertise van ons eigen team, dat bestaat uit een commercieel/marketing manager, accountmanager en een tweede productmanager. Plus de know how van collega’s op andere afdelingen. Samen werken we naar ons gemeenschappelijke doel toe: het maken van gezonde en veilige producten voor de consument.
Het ontwikkelen van innovatieve versproducten is een traject met veel facetten. Dat lukt alleen als je het samen doet. Elke week hebben we binnen het commercieel team een statusoverleg waarin we bespreken wat er op korte en lange termijn moet gebeuren. Daarnaast is er intensief contact met Productontwikkeling, Productie, inkoop en QA. Door de korte lijntjes blijft iedereen aangehaakt. Natuurlijk kun je altijd bij een collega terecht voor een update. Samen kunnen we pas echt dingen bereiken.
De groei van Vezet zorgt voor extra druk. Hierdoor ontstaat een spanningsveld: kunnen we met dezelfde capaciteit meer werk leveren? Bij Vezet lukt dit doordat we een gemeenschappelijk doel hebben en met allen gemotiveerd zijn om het te halen. De collegiale sfeer versterkt dat effect. Samen komen we tot mooie resultaten. Dat hebben we bewezen en dat gaan we nog heel vaak opnieuw doen.
© Vezet B.V. All rights reserved | Disclaimer | Privacy | Cookiebeleid |
© Vezet B.V. All rights reserved | Disclaimer | Privacy | Cookiebeleid |